alltid något gnäll..

om det inte är det ena så är det det det andra min sambos syster har fått en jävla bunte tråkiga inlägg på sin blogg och nu visar det sig vara min egen syster som skriver på hennes sida ip nr avslöjade henne för hon har skrivit hos mig med så än en gång blir det säkert jag som landar i mitten av något som jag inte vill ha något att göra med ibland är min syster en riktig liten .......image26 hoppas bara hon inte blandar in mig för jag orkar inte mer gnäll vill bara ha det lugnt.
så lotta om du läser detta sluta jag blir inblandad vill inte detta

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha....lilla lotta. hur e det med syrran nu förtiden?

2007-08-30 @ 03:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0