DAGIS

Lämnade min son på dagis häromdagen och vem var då där jo en gammal klasskamrat eller hon gick i min kusins klass men hon var lika trevlig och go nu som då och hon har en blogg oxå.
enligt min son så hade hon sett honom på min blogg och det kan ju stämma så då vet jag att någon läser vad jag skriver vad glad jag blev så om du läser detta så gjorde du verkligen min dag tack.p.s gillar din sida väldigt bra och intressant mvh håkan                   image36              vilken barnbok kommer denna sida ifrån Petra.

Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha, ja jag har varit här inne och tittat. Var ju tvungen att fråga L om han hade en stooor säng. Så då visste jag att sidan var din, hade mina aningar innan. Min ena blogg innehåller bara tisdagstema och den andra lite allt möjligt.
Du, det där om boken har jag inte den blekaste.
ha det gott.

2007-08-22 @ 16:32:11
URL: http://petram.blogg.se
Postat av: Anonym

Det där om boken jag tror ni har den på dagis men vi låter det hållas lite till så får vi se om någon annan vet.
Alltid trevligt med någon som skriver jag lovar att jag ska skriva hos dig.
Annars trivs du på Jobbet?
mvh Håkan

2007-08-22 @ 17:29:31
URL: http://skidrowfans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0