FRIHET.

ibland undrar jag om folk är helt väck
kan tycka att det är lite tråkigt att folk bryr sig så mycket om vad man skrriver själv hade jag inte brytt mig så mycket om vad folk skriver om mig.
tex om man skriver att sin syster kan vara en djävul blir det liv, eller om man skulle skriva något om hur man upplever sitt förhållande då blir det liv,eller om man skulle skriva att man tycker någon specifik person ska lägga mer energi på sig själv istället för att bry sig om andra då blir det liv.
undrar om folk är så kåta i konflikter så de gör vad som helst för att sätta igång något liv.
varför inte vara goa mot varandra och inte bry sig så mycket om alla andra allt hade varit mycket roligare då
så ni som känner er drabbade lägg ner vem bryr sig jag skriver för jag tycker det är så nära jag kan komma terapi samtal och hoppas bara att det är någon som lyssnar och tycker det är intressant.

mvh Håkan..
en förlorad själ i många sammanhang                                                              .image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0