naket naket naket.

Nu trodde ni att det var något naket men det var det inte.

fast igentligen så är det något i livet som inte är naket om man börjar tänka efter så kanske när vi har kläder på oss som vi igentligen är nakna vem kan igentligen säga att det inte är så det måste ju vara upp till vem som helst att välja eller -
nej nu börjar jag känna mig som en hippie med för många olika substanser i min kropp nej allvar nu.

vad har man gjort idag inte mycket bara som många andra bloggat på jobb haft tråkigt velat hem krammas med sambon och barnen.
dagen gick rätt snabbt ändå fast man gått och varit irreterad på det folk sa igår om vad jag skrivit om men det är ju minna tankar och ideer när jag är ledsen skriver jag då blir det bättre när jag är glad skriver jag och då blir jag gladare,närjag är arg skriver jag då blir jag lugn måste finnas fler som tänker so m jag nu väntar jag otåligt på lite kommentare från er så ska jag gå till eran blogg så skriv hej eller något så jag vet att ni finns


mvh HÅKAN

image38 eller som uffe skrev  lycklig lycklig

här är texten och om du vill kan du spela oxå
A) Vinden doftar så (D) gott i ditt (E) hår
Det är (A) vinden som läker (D) alla (E) sår
Jag är en (A) lycklig man (D) när jag (E) är med (A) dej (D) (E)

(A) Jag blir en annan än den jag (D) annars (E) är
Bara (A) du kan få mej att (D) känna så (E) här
Jag är en (A) lycklig man (D) när jag (E) är med (A) dej (A)

(F#m) Staren sjunger redan på sin (E) gren
(F#m) Blåsippeögon på (D) ludna (E) ben (E)

(A) Öppna upp kappan och (D) låt mej komma (E) in
Din (A) värme är så varm och så (D) mjuk är din (E) kind
Jag är en (A) lycklig man (D) när jag (E) är med (A) dej (D) (E)

(A) Ska man leva här så (D) ska man vara (E) två
För den här (A) världen kan (D) va så (E) hård och rå
Jag är en (A) lycklig man (D) när jag (E) är med (A) dej (D) (E)

Vi (A) två kan hålla (D) världen (E) utanför
Det (A) spelar ingen (D) roll längre (E) vad den gör
Jag är en (A) lycklig man (D) när jag (E) är med (A) dej (A)

(F#m) Se upp för isfläcken där svart som en (E) frusen manet
(F#m) Se upp för istappen (D) där en droppande (E) glasraket (E)

(A) Jag var en skugga ett (D) spöke som (E) drev
längs (A) gatorna ett (D) åter-avsändaren-(E)brev
Jag är en (A) lycklig man (D) när jag (E) är med (A) dej

(A) (D) (G) x 8

(F#m) Andarna i kroppen dom sov så djupt att jag (E) trodde dom dött
(F#m) Nu har dom vaknat till (D) liv igen dom har (E) återfötts (E)

(A) Den här vinden doftar så (D) gott i ditt (E) hår
Det är (A) vinden som läker (D) alla (E) sår
Jag är en (A) lycklig man (D) när jag (E) är med (A) dej (D) (E)

En (A) lycklig man (D) (E)
en (A) lycklig man (D) (E)
Jag är en (A) lycklig man (D) när jag (E) är med (A) dej (D) (E)



så känner jag mig när jag är med min sambo...


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hej svejs i lingonskogen!
Tack för besöket hemma hos mej. Å för att jag fick titta in här hos dej.
Fortsätt skriva om det som faller dej in å bry dej inte om att andra har åsikter. (man kan inte komma undan att andra tycker så mycket!)
:-)
ps. Vilken härlig borg du hade till killen. Min 4 1/2-åring blev alldeles såld å nu får nog pappan börja fixa!!ds.

2007-08-25 @ 14:14:04
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0