oktoberfest

 så här fin blev baren denna gång.image76
sen började folk komma .

och spriten börja flöda.. lägg märke till en av minna tatueringar den ända som inte är färdig

image79 sen började black jacken änn en av minna tatueringar syns här en karp
 några nöjde sig inte med vilken flaska som helst störst är inte alltid bäst...
                                                                                          image81
helt plötsligt kom det tjejer(tjej) på festen vad skoj.

image82
det var kanske tur att det kom lite tjejer för några blev lite för het på gröten.image83 här syns yterligare en av minna tatueringar en av två stjärner den andra sitter på den andra handleden

image84 inte nyckter alls..

image85

gay klubben i skurup

så då blir det inte fler fester förrän den 10 november då blir det födelsdagsfest för sambons syster och hennes vänner får se om det blir skoj.. hoppas alla där ute mår bra själv mår jag skit inget känns roligt längre allt känns tomt fruktansvärt tomt ha det bra mvh håkan

Kommentarer
Postat av: Linda

Lilleman.....vad ska vi göra med dig??
Jäkligt snygg Eight-Ball....ditt alster?
Alster = din målning *skrattar*

Ärligt...jobbar natten nu och fram tills på onsdag.... behöver du snacka så ring mig efter 16:00 på onsdag....då e jag utvilad och du har min fulla uppmärksamhet! Du kan naturligvis ringa innan, jag kan dock inte garantera att jag e så pigg....
Ha det bäst vännen, hälsa "frun"

2007-11-04 @ 03:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0