då var det igång igen...

vad ska man säga livet är inte lätt men man kan inte ge upp för gör man det så kommer man aldrig att lyckas.
alla har det svårt någon gång i livet eller.
jag vill bara vara lycklig jo visst jag är jätte lycklig att jag har mina barn de verkligen förgyller min dag men jag menar den där känslan som jag och min sambo hade innan när man inte kunde gå utanför dörren utan att sakna henne eller så fort man kunde bara ringde för höra hennes röst eller längtan att få krama henne som bara den.
så skulle jag vilja att det var alltid.


nu tror alla  att jag inte älskar henne men det gör jag verkligen hon är och förblir....




                                            sällsynt underbar det är min sambo..


älskar dig sov gott puss din för alltid.
                                                                                         image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0