hawai fest

här kommer lite bilder  .

image58

några gjorde allt för temat och här var han nyckter men det skulle snart ändras.
här en som trodde hon var i hawai hade till och med varit och solat dagen till ära.
det hade inte gått så långt in på fest förrän några visade sin rätta sida(after dark)nästa

image61
några hade precis blivit släppta från vilohemmet fjädern och vad gör man inteför dessa trevliga människor
man låter de hållas lägg märke till hans hållning den skulle vara ända tills kl 00.40

 några hade beslutångest vilken färg passa mig a vad fan jag tar alla.

image63
sen äntligen var det någon som hittade stereon och festen började ta form lägg märke till min sambo till vänster
det kom att visa sig att hon fick för mycket sprit förra helgen och drack bara vatten.image64

helt plötsligt kom en arab som var på vilo vägar men han passade bra in

 efter ett tag kom det en som hade varit bröllop ,en hårdrockare med långt hår en som inte kan köra bil och så vanligt våran egna alkolist kan det bli bättre.

image66

och som vanligt fick jag ta det stora ansvaret att inte spela så högt dricka lagom helt enkelt styra upp festen på ett bra sätt vad jag är mogen.

image67
vad tittar denna killen på hallå det där är min sambo


 än engång blev han full men han passade in där med palmen ser nästan ut som han fått en kokosnöt i bollen

image69
och som vanligt gick det åt en jävla bunte sprit men kokonötterna blev uppskattade.


image70


och så här såg det ut dagen efter för väldigt många av de som var på festen man gör inte för mycket.

så det var det en helt vanlig hawai fest med mig som värd ha det bra alla.

Kommentarer
Postat av: Petra

ser ut som det var en bra fest.
Tufft med fest varje helg. Skönt med en vit ibland?? hahah

2007-09-12 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0